zaterdag 14 januari 2012

Welkom

De foto's maak ik tijdens wandelingen, evenementen, vakantie of vanuit een opdracht.

In 1980 kocht ik mijn eerste spiegelreflexcamera, een Canon AV1.
Sinds medio december 2008 maak ik mijn foto’s met een Canon EOS 400D.
Ik gebruik de volgende lenzen:
Canon 100 mm EF 100 mm f/2.0 USM
Sigma AF 18-125mm F3.8-5.6 DC OS
Sigma AF 10-20 mm f/3.5
Ik bewerk mijn foto's in PhotoShop.

Mijn voorkeur gaat uit naar landschapsfotografie.
Maar ik ben me steeds breder gaan ontwikkelen in de verschillende onderdelen van de fotografie: portret, podium, model en fotograferen vanuit een opdracht ('van idee naar verbeelding').

Heb je een idee en wil je dat laten omzetten in beeld?
Misschien kan ik daarbij helpen. Neem contact op via e-mail: bertvdbeucken at hotmail.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten